[room] Концепция общественной безопасности , как обобщение идеалов СПО

Mykola S. Grechukh =?iso-8859-1?q?gns_=CE=C1_altlinux=2Eorg?=
Чт Дек 11 17:39:43 MSK 2008

2008/12/11 Maxim Tyurin <mrkooll на bungarus.info>:

> По существу?
> Сразу по его заголовку
> Закон (реєстр. №2470- д) визначає, що Голодомор 1932–1933 років в Україні є геноцидом українського народу.
>
> это не было геноцидом украинского народа
> и вообще не было геноцидом

текст звучит так:

"Голодомор визнається актом геноциду   Українського   народу   як
наслідок   зумисних    дій  тоталітарного  репресивного  сталінського
режиму,  спрямованих на масове знищення частини українського та інших
народів  колишнього СРСР"

лично для меня загадка, где здесь читают про "проклятых москалей" или
про национальную исключительность.