[docs] Re: db2latex (was: principal discussion)

Alexander Bokovoy a.bokovoy на sam-solutions.net
Пт Июн 13 19:04:49 MSD 2003

On Fri, Jun 13, 2003 at 06:52:49PM +0400, Vitaly Ostanin wrote:

> В стабильных релизах? А патчи они принимают?
Не общался с ними на эту тему. Думаю, что примут -- они вообще там вдвоем.
:)

I'm QUIETLY reading the latest issue of "BOWLING WORLD" while my wife
and two children stand QUIETLY BY ...