[Comm-ua] Хочу мігрувати на AltLinux 4.0

Led ledest at gmail.com
Sun Jan 27 00:09:06 MSK 2008

Saturday, 26 January 2008 12:54:18 arygroup at gmail.com написав:
> Слава Україн!
> Вітання, Grigory,
>
> Таке питання.
> У мене є вінда де стоїть купа софта:
> 1. Офіс

OpenOffice.org

> 2. Корел

Знаю таку фірму - Корел. Вам потребен замінник її?

> 3. Фотожоп

GIMP або Krita.

> 4. Піннакл Студіо (оцифровка і монтаж відео)

kino/kdenlive/cinelerra

> 5. DrDivX - перегнати в потрібний розмір в аві великий мпег4

ffmpeg/mencoder/avidemux

> 6. Rar

unrar/7zip/tar/gzip/bzip2

> 7. Бат

kmail/thundebird/evolution/sylpheed/etc

> 8. Міранда з купою пейджерів

kopete/licq/pci/pidgin

> 9. AcdSee 3.0 - зручно швидко переглядати зображення без накоротів і
> ресайзити, щоби на сайт ставити.

gwenview/etc.

> 10. Кодеки на відео, програвачі типу BsPlayer - самий зручний як на
> мене

Дуже багато всього.

> 11. Nero, де окрім запису цікавть NeroCoverDesign для макетування
> обкладинок дисків. Є свої наробки, не хочеться втрачати і старе.

k3b

> 12. uTorrent
> 13. E-mule
Я не знаю, что це.

> 14. Alcohol
Щось чув, але не знаю для чого воно. Думаю, що допомогати робити піратські
копії дисків вам тут не будуть.

> 15. Антивирус (чув не треба такого для Лінукса?)
Я не знаю, навіщо він потрібен. Продвинуті віндузятники говорять, що їм він
теж не потрібен.

> 16. Download master

kget/wget/X-Downloader

> 17. Принетр, мережевий

Здається, принтер - це не зовсім "софт"

> 18. Карта Києва від Візікома

працює, з допомогою wine

> 19. Перекладач або лінгво, або прагма

Словники є. Який вам "перекладач" потрібен?

> 20. FineReader - розпізнавання тексту

Працює за допомогою wine

> 21. FeedReader (RSS)
> 22. WireNote (органайзер)

korganizer

> 23. Mp3BookHelper - теги масово редагує в мп3

Мені вистачає amarok для прослуховування, огранізації і редагування тегів

?

> 25. PGP-disk

encfs, cryptoloop, truecrypt

> 26. Рута

Що це?

> 27. Нова бухгалтерія (шота, що ще треба зламати, бо час закінчився,
> для бухгалтера).

не зрозуміло.

> Я хочу із принципа мігрувати на на Лінукс.

Гарний принцип. Судячи з усього вищевказаного вами, ви витратили досить значну
сумму (у всякому разі, небагато хто міг би собі це дозволити), і ви
хочете "із принципа" ввід усього цього відмовитися?

> Я не можу мігрувати епізодами, бо коли мені треба відкрити корел
> перевантажуватись в іншій системі - це жопа. Мені треба, аби десь було
> написано з момента завершення установки
> Лінукса, що треба робити для неофіта аби:
> 1. Було видно мої віндовій файли і можна їх було редагувати
> 2. Можна було пускати, як мінімум для початку, віндові проги (x-window я
> чув) 3. Адекватні аналоги того всього перерахованого.

Як правило, той що хоче "все і зразу" і не прикладаючи жодних зусиль - це дуже
багата людина. В такому випадку ця людина зазвичай наймає собі працівників,
які просто виконуюють за неї всю роботу.

> Трохи по опен-офісу.
> Я незле вмію юзати ворд в плані гарячих клавіш форматування тексту,
> автозаміни (наприклад заміти 2 рази поспіль ідучий абзац у всьому
> тексті на один). Я пробував ставити опен-офіс і наприклад цього не
> зміг зробити. Гарячі клавіши не працюють як у внді, якщо взагалі є на
> деякі функції. Була би можливість - мабуть би попризначав, профайл
> якийсь під себе чи що.
> Екзелівські документи не тотожні в ОпенОфісі віндовим. Дещо зникає і
> випадає. Мені наприклад прайс скидають в екзелі, треба його залити на
> [...]

Ви з тих, хто прайси на сайти викладає в "екзелі"? Нікому про це не говоріть,
а то ще поб'ють:)
Якщо ні, то досить дивно купувати "екзель" тільки для того, щоб конвертувати
xls-файли в html.

> Ну, наприклад, нема зображення, яке є в екзелі.
> Але це мене мало хвилює. Хвилює інше - є шифртом winwings чи щось таке
> задані символи в прайсі типу годинничка, конвертика, галочки.

Як ви пропонуєте користувачам переглядати ці, так звані, "шрифти" на сайті?

> Нормальним шрифтом то якісь літери в екзелі. ОО відкриває там знаки
> питання.
> З огляду на це змушений був відмовитись від ОО принаймні допоки не
> знайду відповіді на ці питання.

Судячи з усього, вам потрібен не Лінукс, а якісь ефімерні "принципи" і хтось,
хто їх вам реалізує (тому що ви не збираєтесь прикладати ЖОДНИХ зусиль):)

--
Led