[Comm-ua] Хочу мігрувати на AltLinux 4.0

Motsyo Gennadi aka Drool motsyo at gmail.com
Sat Jan 26 14:57:35 MSK 2008

arygroup at gmail.com пишет:
> Слава Україн!

	Героям слава :-D

> Таке питання.
> У мене є вінда де стоїть купа софта:
> 1. Офіс

	OpenOffice, але треба звикати (як і до всього)

> 3. Фотожоп

	Щось на кшалт gimp + досить крута документація російською. Але треба
звиклі до фотошопу тут зтикаються з незвичним інтерфейсом.

> 5. DrDivX - перегнати в потрібний розмір в аві великий мпег4

	Колись користувався усілякими мордами до mencoder/transcode, з часом
зрозумів що в консолі буває зручніше.

> 6. Rar

	На рідному сайті є, в дистрибутиві - unrar.

> 7. Бат

	Почтовиків є купка, треба просто на свій смак вибрати. Я зупинився на
thunderbird (є і під вінду, можна пощупати).

> 8. Міранда з купою пейджерів

	sim, kopete - комбайни, є купка чисто icq- чи jabber-клієнтів.

> 9. AcdSee 3.0 - зручно швидко переглядати зображення без накоротів і
> ресайзити, щоби на сайт ставити.

	Щось таке є.

> 10. Кодеки на відео, програвачі типу BsPlayer - самий зручний як на
> мене

	З кодеками у мене менше проблем ніж у вінді, екзотичні кодеки - може
хтось більш знаючий скаже. Програвачів - не менше ніж під вінду, треба
дивитись на свій смак.

> 11. Nero, де окрім запису цікавть NeroCoverDesign для макетування
> обкладинок дисків. Є свої наробки, не хочеться втрачати і старе.

	Запис - K3b, а от щодо етикеток на диски - щось було вроді, але ніколи
не користувався.

> 12. uTorrent

	ktorrent, qbittorrent як мінімум.

> 13. E-mule

	Якийсь є.

> 14. Alcohol

	А нащо він?

> 15. Антивирус (чув не треба такого для Лінукса?)

	Звісно треба - вінду рятувати!

> 16. Download master

	kget як найбільш схожий, мабуть.

> 17. Принетр, мережевий

	Який? Марка, модель.

> 19. Перекладач або лінгво, або прагма

	Словники - є, чисто перекладачів - не знаю. Може у wine щось піде.

> 22. WireNote (органайзер)

	korganizer, qorganizer - точно є.

> 24. Denwer - MySQL+PHP+Apache

	MySQL+PHP+Apache точно є, за таке можна не турбуватись.

> 26. Рута

	wxpere, але в офіс вроді не інтегрується, працює як самостійна утиліта
- вказав їй який файл перекласти, в який записати, напрямок перекладу
(рус/укр) - і все. Результат практично аналогічний руті.

> 27. Нова бухгалтерія (шота, що ще треба зламати, бо час закінчився,
> для бухгалтера).

	З бухгалтерськими програмати тугіше. З того що бачив особисто -
http://www.debet.kiev.ua/, не знаю як 1С, але ця тормознута :-) Ну ще
гугль каже про http://www.iceb.vc.ukrtel.net/, є ще ananas (в альті є
готовий).
	1С вроді вже пристойно працює під лінуксом. Але сам не бачив.

> Я хочу із принципа мігрувати на на Лінукс.

	Неправильний підхід. Я б поставив лінукс другою системою і потроху б
придивлявся до неї, щось запитував тут, гуглив би. Бажано не на робочій
машині, а на домашній, щоб не грузитись туди-сюди в запарці.

> 1. Було видно мої віндовій файли і можна їх було редагувати

	Видно буде, редагувати - дивлячись що.

> 2. Можна було пускати, як мінімум для початку, віндові проги (x-window я чув)

	wine, але не панацея. Є ще комерційний crossover office, заточений саме
під офісні програми вінди.

> 3. Адекватні аналоги того всього перерахованого.

	Важко сказати. Половину з перечисленого я взагалі ніколи не бачив і
навіть не знаю що вони роблять ;-)

> Трохи по опен-офісу.
> Я незле вмію юзати ворд в плані гарячих клавіш форматування тексту,
> автозаміни (наприклад заміти 2 рази поспіль ідучий абзац у всьому
> тексті на один). Я пробував ставити опен-офіс і наприклад цього не
> зміг зробити. Гарячі клавіши не працюють як у внді, якщо взагалі є на
> деякі функції. Була би можливість - мабуть би попризначав, профайл
> якийсь під себе чи що.

	За хоткеї скажу мало, але одне точно - треба просто звикати і освоювати
документацію по ООо. Зараз мені вже більш зручно в ООо, а не в MS-Office.

> Хвилює інше - є шифртом winwings чи щось таке
> задані символи в прайсі типу годинничка, конвертика, галочки.
> Нормальним шрифтом то якісь літери в екзелі. ОО відкриває там знаки
> питання.

	А потрібний шрифт з вінди був встановлений в лінуксі? Якщо ні - то так
і має бути. Якщо потрібний шрифт стоїть, а у документі граблі - це бага.