[Comm-ua] Хочу мігрувати на AltLinux 4.0

arygroup at gmail.com arygroup at gmail.com
Sat Jan 26 14:02:35 MSK 2008

Слава Україн!
Вітання, Grigory,

Таке питання.
У мене є вінда де стоїть купа софта:
1. Офіс
2. Корел
3. Фотожоп
4. Піннакл Студіо (оцифровка і монтаж відео)
5. DrDivX - перегнати в потрібний розмір в аві великий мпег4
6. Rar
7. Бат
8. Міранда з купою пейджерів
9. AcdSee 3.0 - зручно швидко переглядати зображення без накоротів і
ресайзити, щоби на сайт ставити.
10. Кодеки на відео, програвачі типу BsPlayer - самий зручний як на
мене
11. Nero, де окрім запису цікавть NeroCoverDesign для макетування
обкладинок дисків. Є свої наробки, не хочеться втрачати і старе.
12. uTorrent
13. E-mule
14. Alcohol
15. Антивирус (чув не треба такого для Лінукса?)
16. Download master
17. Принетр, мережевий
18. Карта Києва від Візікома
19. Перекладач або лінгво, або прагма
20. FineReader - розпізнавання тексту
21. FeedReader (RSS)
22. WireNote (органайзер)
23. Mp3BookHelper - теги масово редагує в мп3
24. Denwer - MySQL+PHP+Apache
25. PGP-disk
26. Рута
27. Нова бухгалтерія (шота, що ще треба зламати, бо час закінчився,
для бухгалтера).

Я хочу із принципа мігрувати на на Лінукс.
Я не можу мігрувати епізодами, бо коли мені треба відкрити корел перевантажуватись в іншій системі - це жопа.
Мені треба, аби десь було написано з момента завершення установки
Лінукса, що треба робити для неофіта аби:
1. Було видно мої віндовій файли і можна їх було редагувати
2. Можна було пускати, як мінімум для початку, віндові проги (x-window я чув)
3. Адекватні аналоги того всього перерахованого.

Трохи по опен-офісу.
Я незле вмію юзати ворд в плані гарячих клавіш форматування тексту,
автозаміни (наприклад заміти 2 рази поспіль ідучий абзац у всьому
тексті на один). Я пробував ставити опен-офіс і наприклад цього не
зміг зробити. Гарячі клавіши не працюють як у внді, якщо взагалі є на
деякі функції. Була би можливість - мабуть би попризначав, профайл
якийсь під себе чи що.
Екзелівські документи не тотожні в ОпенОфісі віндовим. Дещо зникає і
випадає. Мені наприклад прайс скидають в екзелі, треба його залити на
сайт - а та пливе дещо. Ну, наприклад, нема зображення, яке є в екзелі.
Але це мене мало хвилює. Хвилює інше - є шифртом winwings чи щось таке
задані символи в прайсі типу годинничка, конвертика, галочки.
Нормальним шрифтом то якісь літери в екзелі. ОО відкриває там знаки
питання.
З огляду на це змушений був відмовитись від ОО принаймні допоки не
знайду відповіді на ці питання.

--
Best regards,
 AryGroup                            mailto:AryGroup at gmail.com