[Comm-ua] Хочу мігрувати на AltLinux 4.0

andriy l.andriy at gmail.com
Sat Jan 26 20:30:06 MSK 2008

arygroup at gmail.com wrote:
> Слава Україн!
> Вітання, Grigory,
>
> Таке питання.
> У мене є вінда де стоїть купа софта:
> 1. Офіс
> 2. Корел
> 3. Фотожоп
> 4. Піннакл Студіо (оцифровка і монтаж відео)

Якщо дійсно професійно, то є MainActor, але він комерційний.
Його можна з SuSE якогось (наприклад, 10.2 non-OSS CD ) витягти,
ставиться під ATL 4.0 rpm-ка без проблем.
Її можна і попробувати, некуплена вона показує на всьому напис MainActor.
Але це я просто пробував, професійно не працюю з відео.
> Я хочу із принципа мігрувати на на Лінукс.
> Я не можу мігрувати епізодами, бо коли мені треба відкрити корел перевантажуватись в іншій системі - це жопа.
> Мені треба, аби десь було написано з момента завершення установки
> Лінукса, що треба робити для неофіта аби:
> 1. Було видно мої віндовій файли і можна їх було редагувати
> 2. Можна було пускати, як мінімум для початку, віндові проги (x-window я чув)
> 3. Адекватні аналоги того всього перерахованого.

Присвятити трохи часу на знайомство, бо коли строки здачі якоїсь роботи
підтискають радикальний перехід, нічого то не дасть хорошого.