[Comm] Sendmail -> Postfix. Help me, please

Valery =?iso-8859-1?q?belpak_=CE=C1_mail=2Eru?=
Вт Окт 22 16:32:59 MSD 2002

Не проходит, поменял, перестартовал,
теперь вообще не доставляет:

From: MAILER-DAEMON на domain.by (Mail Delivery System)
To: user на mail.ru
Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
Date: Tue, 22 Oct 2002 14:57:02 +0300 (EEST)

Reporting-MTA: dns; host1.polotsk.by
Arrival-Date: Tue, 22 Oct 2002 14:57:02 +0300 (EEST)

Final-Recipient: rfc822; user на host2.domain.by
Action: failed
Diagnostic-Code: X-Postfix; mail for host2.domain.by loops back to myself

-
Валерий