[room] Fwd: Re: [uk-lnx] Date base on file system

Чт Окт 6 02:35:03 MSD 2005

----- Forwarded message from Yaroslav Kokhan <yarkaen/bigmir.net> -----

Date: Sat, 01 Oct 2005 02:47:24 +0300
From: Yaroslav Kokhan <yarkaen/bigmir.net>
To: linux/linux.org.ua
Subject: Re: [uk-lnx] Date base on file system

Serhiy Brytskyy wrote:
>Ну так тобі треба систему документообігу.
>Найпростіше рішення, це самому створити простеньку базу даних, або якщо
>документів небагато, електронну таблицю, в якій тримаєш назву, шлях до
>файла, ключові слова, категорії і т.д. А далі собі сортуєш і вибираєш,
>по чому треба. А якщо це все прив"язати до CVS, то ще й версійність
>будеш мати.
>Варіант складніший, шукати якісь проекти готові. Я так розумію, що тут
>підходить щось типу MS Share Point Portal.

Та ні, це щось зовсім не те. Я хочу мати доступ до *файлів на диску* через
базу даних, а не доступ до *записів про файли* (записів, які не можуть
змінити ні розміщення, ані атрибутів самих файлів). Мені потрібно, щоб можна
було з шуканої БД *керувати* файлами, а не просто знати, що колись n-ного
пупня 200N-ного року щось десь було. Тобто, відкриваю я замість konqueror-а
клієнт такої БД, який (в ідеалі) має такий же вигляд, як і konqueror, беру
позичений диск з фотками, і тягну звідти вибрані фотки на вінчестер; тільки
тягну не в каталог (бо мені по барабану, де воно фізично лежатиме), а в
категорію, або одразу в кілька категорій - в кожній з яких або в
категорії-перетині яких я завжди зможу потім ці фотки знайти, відкрити у
GQview, або в GIMP-і, або ООо, поредагувати і перезберегти, перейменувати,
пересунути з категорії в категорію, видалити, права змінити і т.д. - тобто
зможу робити все, що роблять з файлами у файловій системі. І при цьому щоб я
міг переглядати категорії як каталоги і міг робити з ними все, що можна у
файловій системі робити з каталогами.

Проект, на який я посилався

здається, саме це чи приблизно це і має забезпечувати. Інших я не знаю.
----------
Dmytro Koval'ov wrote:

> Є. BeFS файлова система з підтримкою бази даних (точніше файлова
> система на вершині бази даних) з довільними файловими атрибутами.
> Зараз Мак працює над тим, щоб її інтегрувати в свою МакОСХ.

Ось це вже цікаво. Правда, інформації малувато.Та й після прочитання опису
http://befs-driver.sourceforge.net/about.php
не хочеться ризикувати. Але якщо якийсь дистр Лінукса здійснить підтримку
цього чуда, то можна буде спробувати.

----- Ярослав -----          mailto:yarkaen/bigmir.net

----- End forwarded message -----