[Comm-ua] System tray - Kmail - kde

Administrator - Рома root_x at ukr.net
Mon Mar 29 12:58:42 UTC 2010

В сообщении от Monday 29 March 2010 09:42:17 Michael Shigorin написал(а):

> Можу запропонувати інший підхід -- тримайте відкритий kmail
> на окремій віртуальній стільниці; спробуйте Ctrl-F1, Ctrl-F2
> та "кількість стільниць" у налаштуваннях панелі.
---
Але ж працювало. Так, доведеться робити, (та я вже виділив окремий роб стіл
для інтернету), так як Ви говорите.
---
Я видалив два конфігураційних файла kmailrc та kmail.events все рівно не
допомогло. А також видалив всю папку kmail із ~.kde/share/apps, попередньо
зберігши поштові повідомлення та оті два файла - недопомогло.
---
Але у kmailrc знайшлись такі рядки:
SystemTrayEnabled=true
SystemTrayPolicy=
Пошукавши, знаходжу -
http://mercurial.intuxication.org/hg/kdepim/rev/a0f73451094cf96ae4b099dc37b23c82530fe999
переходимо до рядка 6119, бачимо:
---
6.119 <entry name="CloseDespiteSystemTray" type="Bool">
6.120 - <label>Close the application when the main window is closed,
	even if there is a system tray icon active.</label>
6.121 -  <default>false</default>
6.122 -  </entry>
---
За ідеєю треба вставити рядок "CloseDespiteSystemTray=false", ЯКОГО НЕ БУЛО В
kmailrc , біля SystemTrayEnabled=*** та SystemTrayPolicy=***. Так і
зробив.
Але все рівно непрацює, при чому "CloseDespiteSystemTray=false" перескакує до
заголовку секції конфіга:
---
[General]
CloseDespiteSystemTray=false
---
Значення false або true ніяк не впливають на поведінку програми. Питання: Що
воно таке і як називається?
Чи може вищенаведені рядки 6119-6122 ніякого відношення до цього не мають?