[Comm-ua] System tray - Kmail - kde

Administrator - Рома root_x at ukr.net
Mon Mar 29 02:04:52 UTC 2010

Вітаю всіх :)
Я хочу, щоб при натисканні праою кнопкою миші на значку Kmail та виборі
пункту "Вихід", в системному треї, відображалось віконце "бла-бла, дійсно
хочете вийти?" Дві кнопки - Так і Віміна.
Чому таке збочення мені потрібне? Коли натисаю правою кнопкою, щоб видрати
пункт меню "Перевірити пошту", то часто буває так що відразу ж якось воно
получається що "натискається само" "Вихід". І програма завершується, хоча я
натискаю ОДИН РАЗ. Таке у мене з системним треєм завжди було і Лінуксі. Але в
іних програмах (напр. KAlarm) є в налаштуваннях "Поперджувати при виході"
Та і в конфігах також є параметр - QuitWarn= (у
файлі /home/user/.kde/share/config/kalarmrc).
---
А як, де і що потрібно для Kmail? Копався grep`ом та редакторами у конфігах -
недопомогло.
---
Нема нічого неможливого в Лінуксі...(?)
---
Якщо питання не по темі, то я слізно прошу пробачення. Мене повідомили про
інші списки розсилки, але я поки не хочу, щоб мене відразу і звідусіль
виганяли.
---
Роман, (povierennyy)