[Comm-ua] Хтось тут є живий?

Administrator - Рома root_x at ukr.net
Tue Jun 1 03:37:31 UTC 2010

В сообщении от Thursday 17 April 2008 11:45:01 Maxim Sirenko написал(а):
> Сабж.
> Що саме тут обговорюють?

Та є. І живі і роботичні ;). Тільки я щось не зрозумів - ви що з минулого
пишите? Тут йдетьсяя мова про АльтЛінукс, але я думаю (хочу!), що тут можна
обговорювати питання не тільки про Альт.
Я ось тільки що розібрався з поштою - бо деякий час були деякі проблеми з
машиною. Проблеми вирішив і чудово (дуже чудово) обновився: було у компа 128
моску - стало 640, був процесор 1.80 став 2.96 - ви тількки уявіть, як я
відчуваю різницю.
---
Мене цікавить питання перекладу програм.
Також у мене виникають питання стосовно Лінукса. Так що будемо вести
листування.(?)
Спочатку я хотів відповісти особисто одному адресату, але вирішив написати
всім (у розсилку).