[Comm-ua] Як додати до kweather Ternopil

andriy l.andriy at gmail.com
Wed Aug 15 12:41:12 MSD 2007

Michael Shigorin пишет:

> Хіба то багато часу? :)
>
>  Kyiv (33345, UKKK)
>  L'Viv (33393, UKLL)
>  Ternopil (33415, ----)
>  Uzhhorod (-----, UKLU)

Помилка KWeather!
Вказана станція не існує.
> Цифірьки підходять для gismeteo.ua (там URL на них засновані),
> але чи з'їсть kweather -- не знаю.

Так цифри ті ж.

Я усі необхідні коди познаходив і попрописував у файлі бази даних
/usr/share/apps/kweatherservice/stations.dat:

UKLT;33;415;Ternopil;;Ukraine;6;49-32N;025-40E;;;327;329;P

файлі налаштувань самого kweather
/usr/share/apps/kweatherservice/weather_stations.desktop:

loc12=Ternopil UKLT ------ ---

При виборі станції:
Помилка KWeather!
Вказана станція не існує.

Думаю, що проблема дійсно в станції, тобто в базі даних нац.бюро погоди
немає інформації про Тернопіль - не стратегічний це об'єкт :-)

Або як завжди не менш стратегічна проблема /dev/hands або /dev/head  -
тому дивитимусь за погодою з сайту.

А як gismeteo.ua прикрутити - це тільки до девелоперів.
Там в них на сайті(форумі) бачив запитання чи не хочуть вони
використовувати дані з intllicast - відповіді не було.