[Desktop] Релиз..

Mike Lykov =?iso-8859-1?q?combr-desktop_=CE=C1_yandex=2Eru?=
Пн Авг 20 21:00:33 MSD 2007

В сообщении от Saturday 18 August 2007 15:04:31 Aleksey Novodvorsky
написал(а):

> Нет, появится до печати дисков , скорее в пнд.

появления этого дистрибутива ждут даже в пакистане!

21:14 < aventis> my friend has called me almost 5 times today asking me where
is ur f**** linux dvd  that you want me to download for you, and i dont know
how to explain it to him  that it has been delayed or whatever

Меня тоже уже несколько раз спращивали, есть ли у меня "взять попробовать" ;)
(приходилось отвечать - "погодите, вот-вот на днях" ;)

Mike